Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Sponsringsstrategi

Två skrattande syskon på en fotbollsplan.

Ett levande föreningsliv är viktigt för orten och bidrar till ett rikare liv för de som bor och verkar här. Detta vill Ulricehamns Sparbank vara med och bidra till. Vi är en lokal bank som bara finns i Ulricehamn och vi vill vara med och utveckla Ulricehamn till en ännu bättre plats att leva, bo och driva företag i.

Vårt engagemang inom sponsring ska nå breda grupper i samhället och vår sponsringsverksamhet spänner över såväl idrott, föreningsliv och kultur. Detta är en är en viktig del i bankens lokala förankring och även i vår marknadsföring. Vi vill att många människor ska uppfatta och uppskatta vår medverkan.

När vi beslutar om nivå på sponsring till en förening som är aktiv i Ulricehamns kommun tar vi bland annat hänsyn till föreningens storlek, hur ungdomsverksamheten ser ut samt vilken nivå och vision man jobbar för. Ett sponsringssamarbete handlar om att båda parter ger och tar. Det vi ser som mest värdefullt i samarbetet är att komma i kontakt med föreningens medlemmar, exempelvis genom bokade möten, informationsmöten, utskick till föreningens medlemmar via sociala medier eller mailslingor. Bankens lokala profil och varumärke är viktig i all sponsring.

Intresseanmälan sponsring

Är du eller din förening intresserade av ett samarbete? Läs mer och fyll i en intresseanmälan.

Stäng Skriv ut